jaarlijkse bijeenkomst - Reisverslag uit Suleja, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu jaarlijkse bijeenkomst - Reisverslag uit Suleja, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu

jaarlijkse bijeenkomst

Door: geotje

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

17 Februari 2012 | Nigeria, Suleja

Tot en met gisteren druk bezig geweest met een workshop voor mijn Nationale Vrijwilligers, of the wel mijn kids. Het waren drie goede werkdagen vol enthousiasme en activiteit. Best iets waar ik trots op kan zijn, een driedaagse workshop helemaal alleen organiseren is best veel werk. Zeker als je weet dat je niet te veel tijd hebt voor dat het werkelijk begint. De woensdag t/m vrijdag voor deze workshop was ik namelijk erg druk met het leavers forum en het vrijwilligers forum. De hele workshop moest ik dus vorige week dinsdag helemaal voorbereid hebben. In het weekend kon ik nog wel wat doen maar zeker geen kopieerwerk meer enzo.
Gelukkig wilde Vonny wel tijd voor me maken om me the helpen tijdens de maandag en de dinsdag, ze heeft 2 sessies verzorgd zodat ik even adem kon halen tijdens die sessies. Verder had ik een kunstenaar uit genodigd om te helpen het creatief denken van mijn vrijwilligers te stimuleren. Het is dezelfde vrijwilliger die het schilderij dat ik voor mijn vader heb meegebracht heeft geschilderd. Een aardige jonge man die zich graag ontwikkeld en een eigen NGO (non-gouvernementele organisatie) heeft om kinderen te leren spelen.
Ik denk dat mijn fotos wel genoeg zullen zeggen, want ik denk dat in dit geval beeld meer zegt dan het woord.

• 17 Februari 2012 - 09:04

Olga:

wow Ingrid, goed werk!!

• 18 Februari 2012 - 16:23

Wilrien:

Petje af voor je! Mooi.

• 22 Februari 2012 - 22:57

Wieteke:

Ingrid, the queen of regelen en creatief zijn! Dat blijkt hier maar weer!

• 22 Februari 2012 - 22:58

Wiet:

Ik bedoelde natuurlijk eigenlijk ' queen of organiseren ipv regelen'