14 uur - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu 14 uur - Reisverslag uit Edmonton, Canada van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu

14 uur

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

11 Juli 2014 | Canada, Edmonton

Nou ik ben er.....eindelijk. 14 uur zitten is toch niet echt iets voor mij. Zeker niet als dat de eerste 10uur tussen twee mannen is, waarvan de een zo hugh is dat ie klemvast zit in zijn stoel. Voor hem op z'n minst prettig maar voor mij ook omdat ie ook nog wat over de armleuning geen stak. De man aan de andere kant war een Chinees, misschien zeg ik daarmee al wel genoeg. De laatste 4 uur war wel gezellig. Een perfecte plek zonder stoel voor me en naast een vriendelijke Canadees op weg naar huis.
Die stoelen was trouwens nog wat... Wilde gisteren al online inchecken maar daar zag ik toch maar snel vanaf. Moest nog even 79dollar extra betalen voor een stoel omdat er in mijn categorie niks meer over was. Dus echt niet....... Ik heb een ticket en daarmee ook een stoel dacht ik. Pas op het allerlaatst kreeg ik samen met nog een stel alleen reizende mensen een stoel toegewezen. En waar wat ik? Beide vluchten op zo'n upgrade stoel waar ik een dag eerder nog extra had moeten betalen. En nog zo iets..... Kon bijna niet eens mee....ik gaf geen esta aangevraagd. Een wat? Een esta oftewel een visum voor Amerika. Ik nog uitleggen dat ik niet naar Amerika ging maar naar de buren, maar nee hoor. Een esta is nodig wanneer je een Amerikaans vliegtuig in stapt. Dus ik op schiphol, nadat ik al even in die typisch Amerikaanse rij gaf gestaan naar een computer in de hal om een esta te regelen. Kom ik even later maart een Nederlandse meid met haar ouders te staan die ook aan het klagen waren over verschillende zaken. Dus ik ff checken of zij wel een esta aangevraagd had. ' Nee' zei ze, wil moest nog door naar Buenos Aires .toch maar even getipt over de esta. Ze war echt nog maar net op tijd bij het boarden.
Maar goed ik zit nu op mijn hotelkamer, ben mega moe van de reis en de lange dag dus ik zeg.....later!