Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Door: Ingrid de Wit

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

09 Juli 2014 | Nederland, Zutphen

Het is weer zo ver. Ik ben weer klaar voor een reis vol avonturen. Na twee jaar (door omstandigheden) niet veel reizen is het nu tijd om weer een deel van de wereld te verkennen. Ik ben wel eens in Noord-Amerika geweest, om precies te zijn twee keer in Florida in de omgeving van Miami. Dat vond ik mooi maar niet super bijzonder.
Nu ga ik naar Canada, op bezoek bij vrienden familie en grizzly beren. Ik verwacht hier wel wat meer van dan van de alligators van the Everglades.
Niet dat ik echt hoop dat ik oog en oog met de beren kom te staan, maar de meeste mensen die mij goed kennen weten dat ik vanaf kinds al gefascineerd ben door deze beesten.
Al met al. Oude rugtas vervangen, dagrugtas klaar voor handbagage en campingspullen uitgezocht.

  • 10 Juli 2014 - 10:39

    Peggy Van Reuler:

    Ha Ingrid,

    Wat leuk, weer een nieuwe uitdaging! Hoe lang ga je? Heel veel plezier, ontspanning en avontuur!
    Ik lees het wel.

    xxxPeggy

  • 11 Juli 2014 - 21:01

    Pedter:

    Leuk, dat ik mag delen in je reiservaringen. Geniet ervan!

    Groetjes,
    Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Dit is de verzamelplaats voor verschillende reisverslagen. Het is ooit begonnen met mijn verslagen over Nigeria. Daar heb ik 2 jaar vrijwilligerswerk gedaan. Na alle complimenten over de verhalen van toen heb ik besloten al mijn reizen maar te verslaan via deze mogelijkheid. Veel leesplezier.

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 157809

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 13 September 2016

Een lerende gemeenschap ontwikkelen

11 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Backpackend door Oeganda

09 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

Op visite in Canada

17 Oktober 2010 - 17 Juni 2012

werken als teacher trainer

Landen bezocht: