antwoorden - Reisverslag uit Kaduna, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu antwoorden - Reisverslag uit Kaduna, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu

antwoorden

Door: geotje

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

21 November 2011 | Nigeria, Kaduna

Hi allemaal,
dan nu maar eens een gewone brief naar jullie met wat antwoorden.
Willy Ik heb de test gedaan en ik blijk, volgens de test iemand te zijn die wil samenwerken om conflicten op te lossen of uit de weg te gaan. Als de ander echter iets te sterk is ben ik geneigd om mee te gaan in zijn of haar standpunten. Het nadeel van deze test is dat de stellingen gaan over het feit als ik zelf een conflict zou hebben en niet zo zeer voor mij als conflict bemiddelaar. Als conflictbemiddelaar zoek ik volgens mij sterk naar het compromis.

Miriam, Ik heb eigenlijk niet zoveel in Kaduna gedaan. Weet niet of Netty veel plekken in Kaduna kent. Zij vind Kaduna namelijk niet een stad waar zij graag haar weekenden doorbrengt. Dus geen zwembad gezien, wel een paar tennissers (maar dat waren de buren van Netty) en geen park. Wel de trein;-)
Maar dit was niet de laatste keer dat ik in Kaduna was dus ik heb nog tijd om het een en ander te bekijken en te doen. Ik hou me aanbevolen voor wat tips.
Ik heb nog geen contact met Monique opgenomen om meer te weten te komen over Victoria, maar heb denk ik wel door dat het een vurige dame is die dingen graag duidelijk heeft. Ze blijft ook steeds maar zeggen dat ze zo van de 'Dutch' houdt; Duidelijk en zonder doekjes.

Wieteke, ik vind het super jammer dat ik je Nigeria niet kan laten zien. Ik weet dat mijn foto's veel laten zien maar het is niet de echte belevenis. De video is een klein stukje. Het is moeilijk voor te stellen dat het leven in zijn geheel zo intens is als dat korte stukje video.
En misschien moet je mijn blog naar het blad 'spoor' sturen als een korte brief ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Dit is de verzamelplaats voor verschillende reisverslagen. Het is ooit begonnen met mijn verslagen over Nigeria. Daar heb ik 2 jaar vrijwilligerswerk gedaan. Na alle complimenten over de verhalen van toen heb ik besloten al mijn reizen maar te verslaan via deze mogelijkheid. Veel leesplezier.

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 157662

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 13 September 2016

Een lerende gemeenschap ontwikkelen

11 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Backpackend door Oeganda

09 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

Op visite in Canada

17 Oktober 2010 - 17 Juni 2012

werken als teacher trainer

Landen bezocht: