antwoorden - Reisverslag uit Kaduna, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu antwoorden - Reisverslag uit Kaduna, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu

antwoorden

Door: geotje

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

21 November 2011 | Nigeria, Kaduna

Hi allemaal,
dan nu maar eens een gewone brief naar jullie met wat antwoorden.
Willy Ik heb de test gedaan en ik blijk, volgens de test iemand te zijn die wil samenwerken om conflicten op te lossen of uit de weg te gaan. Als de ander echter iets te sterk is ben ik geneigd om mee te gaan in zijn of haar standpunten. Het nadeel van deze test is dat de stellingen gaan over het feit als ik zelf een conflict zou hebben en niet zo zeer voor mij als conflict bemiddelaar. Als conflictbemiddelaar zoek ik volgens mij sterk naar het compromis.

Miriam, Ik heb eigenlijk niet zoveel in Kaduna gedaan. Weet niet of Netty veel plekken in Kaduna kent. Zij vind Kaduna namelijk niet een stad waar zij graag haar weekenden doorbrengt. Dus geen zwembad gezien, wel een paar tennissers (maar dat waren de buren van Netty) en geen park. Wel de trein;-)
Maar dit was niet de laatste keer dat ik in Kaduna was dus ik heb nog tijd om het een en ander te bekijken en te doen. Ik hou me aanbevolen voor wat tips.
Ik heb nog geen contact met Monique opgenomen om meer te weten te komen over Victoria, maar heb denk ik wel door dat het een vurige dame is die dingen graag duidelijk heeft. Ze blijft ook steeds maar zeggen dat ze zo van de 'Dutch' houdt; Duidelijk en zonder doekjes.

Wieteke, ik vind het super jammer dat ik je Nigeria niet kan laten zien. Ik weet dat mijn foto's veel laten zien maar het is niet de echte belevenis. De video is een klein stukje. Het is moeilijk voor te stellen dat het leven in zijn geheel zo intens is als dat korte stukje video.
En misschien moet je mijn blog naar het blad 'spoor' sturen als een korte brief ;-)