vernieuwd adres - Reisverslag uit Suleja, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu vernieuwd adres - Reisverslag uit Suleja, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu

vernieuwd adres

Door: geotje

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

11 Oktober 2011 | Nigeria, Suleja

mijn volledige adres waar ik relatief maar ook moeizaam post op ontvang is
VSO Nigeria
Ingrid de Wit
Box 2452
plot 208 Yakubu Gowon way of Herbert Macauly way
CBD
Abuja
Nigeria

  • 11 Oktober 2011 - 20:31

    Wieteke:

    Had je mijn Texel-kaart in NL nog ontvangen?! Zo niet, dan ga ik snel maar weer eens een (te) gekke kaart naar Nigeria sturen! :-D

  • 11 Oktober 2011 - 20:48

    Freek De Wit:

    De kaart van Wieteke is vanmorgen gekomen.
    Ik wil hem wel opsturen.
    Groeten
    Je vader

  • 12 Oktober 2011 - 17:32

    Sandra Goulmy:

    Ha Ingrid,
    Hoe is t met je? Deze post krijg je dan toch wel? Altijd leuk om dit soort verslagen te lezen.Via bar hoor ik ook hoe het je vergaat! . Ik sprak vorige week mijn neven en nichten en een van mijn nichten zit voor vso in Kameroen.. Toen moest ik ook weer even aan jouw denken! Zij heeft op haar waarbenjijnu ook een link naar vso staan.. Die mis ik bij jouw dan weer.. Ik dacht misschien, heel misschien kennen jullie elkaar wel... Je weet nooit..
    Groetjes sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Dit is de verzamelplaats voor verschillende reisverslagen. Het is ooit begonnen met mijn verslagen over Nigeria. Daar heb ik 2 jaar vrijwilligerswerk gedaan. Na alle complimenten over de verhalen van toen heb ik besloten al mijn reizen maar te verslaan via deze mogelijkheid. Veel leesplezier.

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 157664

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 13 September 2016

Een lerende gemeenschap ontwikkelen

11 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Backpackend door Oeganda

09 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

Op visite in Canada

17 Oktober 2010 - 17 Juni 2012

werken als teacher trainer

Landen bezocht: