vernieuwd adres - Reisverslag uit Suleja, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu vernieuwd adres - Reisverslag uit Suleja, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu

vernieuwd adres

Door: geotje

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

11 Oktober 2011 | Nigeria, Suleja

mijn volledige adres waar ik relatief maar ook moeizaam post op ontvang is
VSO Nigeria
Abuja
Nigeria

• 11 Oktober 2011 - 20:31

Wieteke:

Had je mijn Texel-kaart in NL nog ontvangen?! Zo niet, dan ga ik snel maar weer eens een (te) gekke kaart naar Nigeria sturen! :-D

• 11 Oktober 2011 - 20:48

Freek De Wit:

De kaart van Wieteke is vanmorgen gekomen.
    Ik wil hem wel opsturen.
    Groeten
    Je vader

• 12 Oktober 2011 - 17:32

Sandra Goulmy:

Ha Ingrid,
    Hoe is t met je? Deze post krijg je dan toch wel? Altijd leuk om dit soort verslagen te lezen.Via bar hoor ik ook hoe het je vergaat! . Ik sprak vorige week mijn neven en nichten en een van mijn nichten zit voor vso in Kameroen.. Toen moest ik ook weer even aan jouw denken! Zij heeft op haar waarbenjijnu ook een link naar vso staan.. Die mis ik bij jouw dan weer.. Ik dacht misschien, heel misschien kennen jullie elkaar wel... Je weet nooit..
    Groetjes sandra