Your wish is my command...... - Reisverslag uit Lafia, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu Your wish is my command...... - Reisverslag uit Lafia, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu

Your wish is my command......

Door: geotje

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

03 Mei 2011 | Nigeria, Lafia

Als ik daar zin in heb natuurlijk. Want, Wieteke, Het is zeer uniek dat ik foto's van mijzelf laat maken..... en laat staan dan ook nog mooi genoeg vind om te publiceren. Ach ja..... Nu dan toch maar in de naam van Wilriens verjaardag (gefeliciteerd Wilrien!!!!) een paar foto's. Let aub op de omvang van mijn gezicht en de lengte van mijn haar dan weet je een beetje in welk tijdsverloop je ze moet plaatsen.

ps let aub niet op mijn kleding. Het lijkt namelijk dat ik bijna alle foto's op dezelfde dag heb laten maken. Niet waar!!! Had gewoon niet zoveel keuze in kleding. Dat is nu gelukkig anders nu ik mijn kledingkast bij mijn ouders heb kunnen plunderen;-)

• 03 Mei 2011 - 12:20

Delphine:

Hoi Ingrid,
    Wat leuk om wat foto's va jou te zien ! en fijn dat je eindelijk weer in je eigen "thuis" bent.
    En wat eig om jou og eens in een witte jurk te zien, staat je goed !
    Veel liefs van mij ! x

• 03 Mei 2011 - 12:22

Delphine:

mijn toetsenbord doet het niet zo goed zoals je ziet (de N doet het niet meer...), en ik heb mezelf niet terug gelezen, sorry...
    Moest dus "enig" en "nog" !
    Liefs !!!

• 04 Mei 2011 - 21:22

Wieteke:

JOEHOE! FANTASTISCH! YOU GO GIRL! TROTS! FIJN! BLIJ! ENTHOUSIAST!

• 08 Mei 2011 - 09:55

Wieteke:

En nog maar een enthousiaste reactie: GREAT!!!