Your wish is my command...... - Reisverslag uit Lafia, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu Your wish is my command...... - Reisverslag uit Lafia, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu

Your wish is my command......

Door: geotje

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

03 Mei 2011 | Nigeria, Lafia

Als ik daar zin in heb natuurlijk. Want, Wieteke, Het is zeer uniek dat ik foto's van mijzelf laat maken..... en laat staan dan ook nog mooi genoeg vind om te publiceren. Ach ja..... Nu dan toch maar in de naam van Wilriens verjaardag (gefeliciteerd Wilrien!!!!) een paar foto's. Let aub op de omvang van mijn gezicht en de lengte van mijn haar dan weet je een beetje in welk tijdsverloop je ze moet plaatsen.

ps let aub niet op mijn kleding. Het lijkt namelijk dat ik bijna alle foto's op dezelfde dag heb laten maken. Niet waar!!! Had gewoon niet zoveel keuze in kleding. Dat is nu gelukkig anders nu ik mijn kledingkast bij mijn ouders heb kunnen plunderen;-)

  • 03 Mei 2011 - 12:20

    Delphine:

    Hoi Ingrid,
    Wat leuk om wat foto's va jou te zien ! en fijn dat je eindelijk weer in je eigen "thuis" bent.
    En wat eig om jou og eens in een witte jurk te zien, staat je goed !
    Veel liefs van mij ! x

  • 03 Mei 2011 - 12:22

    Delphine:

    mijn toetsenbord doet het niet zo goed zoals je ziet (de N doet het niet meer...), en ik heb mezelf niet terug gelezen, sorry...
    Moest dus "enig" en "nog" !
    Liefs !!!

  • 04 Mei 2011 - 21:22

    Wieteke:

    JOEHOE! FANTASTISCH! YOU GO GIRL! TROTS! FIJN! BLIJ! ENTHOUSIAST!

  • 08 Mei 2011 - 09:55

    Wieteke:

    En nog maar een enthousiaste reactie: GREAT!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Dit is de verzamelplaats voor verschillende reisverslagen. Het is ooit begonnen met mijn verslagen over Nigeria. Daar heb ik 2 jaar vrijwilligerswerk gedaan. Na alle complimenten over de verhalen van toen heb ik besloten al mijn reizen maar te verslaan via deze mogelijkheid. Veel leesplezier.

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 157686

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 13 September 2016

Een lerende gemeenschap ontwikkelen

11 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Backpackend door Oeganda

09 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

Op visite in Canada

17 Oktober 2010 - 17 Juni 2012

werken als teacher trainer

Landen bezocht: