erfenis van Viola - Reisverslag uit Lafia, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu erfenis van Viola - Reisverslag uit Lafia, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu

erfenis van Viola

Door: geotje

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

02 Mei 2011 | Nigeria, Lafia

Eindelijk ben ik weer terug in mijn eigen nest. Eindelijk kan ik echt uitpakken en mijn ding weer doen. Heerlijk...... Althans als ik ooit ga ophouden met zweten. Mijn lichaam denkt namelijk dat het in een 24-uurs sauna zit. Ben continu kleddernat. Ben maar gestopt met schone shirts aan te doen want het levert alleen maar een berg met was op.
Daarnaast is het ook meet werken in een sauna dan lekker zitten luieren. Mijn huisje was namelijk behooooooorlijk smerig. Viola had vergeten de ramen goed te sluiten nadat ze er haar laatste nacht had doorgebracht. Als Rob en Rik (mijn neefjes van 2) hier zouden zijn geweest zouden ze het geweldig vinden, heerlijk zwart worden en helpen boenen. Vandaag dus een schoonmaakdag gehad. Eerste deel van de erfenis. De andere delen zie je op de foto's. Wat persoonlijke verzorgingsproducten, medicijnen en condooms en slippers. Daarnaast een zeil voor over mijn waterton(heb zelf het touwtje er door heen geregen tegen het wegwaaien) en een mooie poster met allemaal foto's. En tot slot nog een voetballer dit me nu maar blijft smsen;-). Ben blij met de volledige erfenis ookal maakt het me aan het zweten en zal ik er nog wat biertjes op moeten drinken.
Dank je wel Viola, want wat ik nu allemaal opgenoemd heb is natuurlijk alleen een laatste deel van de erfenis. We hebben veel meer bij elkaar achtergelaten. Zoals je in mijn vriendenboek schrijft zijn we totaal verschillend en hebben we elkaar dus goed aangevuld. Dank je wel.

  • 02 Mei 2011 - 15:58

    Wieteke:

    Wat fijn dat je weer in je eigen huisje bent! Daar snakte je in Nederland al een beetje naar en nu is het dan eindelijk zover! Ik zie op de poster flink veel foto's van JOU! Ik zeg: die mogen ook meer op deze site ;-) Liefs!

  • 02 Mei 2011 - 18:08

    Wilrien:

    Hoi hoi,
    dat is weer mooi en fijn dat je weer op je eigen stekkie bent.
    Heeft ook wel even geduurd. Leuk om die foto's van jou te zien hangen.
    Meestal sta jij vaak zelf achter de camera om anderen op een mooi plaatje te schieten, maar nu zie je zelf dat je het zelf ook heel goed kan hihi. (mmm de zin is niet echt soepeltjes maar je snap mij hihi)

    Dikke knuffels Willie

  • 03 Mei 2011 - 08:56

    Olga:

    GENIETEN!!!!!!!Lekker weer op je eigen plekje.
    Je hollandse genen spreken in een keurige schoonmaakbeurt (al was die dan niet te ontlopen :-))
    Lekker weer je ding doen.
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Dit is de verzamelplaats voor verschillende reisverslagen. Het is ooit begonnen met mijn verslagen over Nigeria. Daar heb ik 2 jaar vrijwilligerswerk gedaan. Na alle complimenten over de verhalen van toen heb ik besloten al mijn reizen maar te verslaan via deze mogelijkheid. Veel leesplezier.

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 158120

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 13 September 2016

Een lerende gemeenschap ontwikkelen

11 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Backpackend door Oeganda

09 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

Op visite in Canada

17 Oktober 2010 - 17 Juni 2012

werken als teacher trainer

Landen bezocht: