Nieuw adres!!! - Reisverslag uit Lafia, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu Nieuw adres!!! - Reisverslag uit Lafia, Nigeria van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu

Nieuw adres!!!

Door: geotje

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

12 Mei 2011 | Nigeria, Lafia

Eindelijk weet ik dat de post toch snel kan gaan als je het vanuit Europa stuurt. Viola had per ongeluk mijn oplader van mijn laptop ontvoerd naar Duitsland, dus die moest per post weer terug reizen. Omdat ik nog al een hele poos kan duren voordat ik mijn post krijg (Laatst ontvangen brief van Wieteke, verzonden op 14 februari, ontvangen op 11 mei) Had ik het Viola naar het programma kantoor van VSO Nigeria laten sturen. En gelukkig na 2 weken is hij dan hier, in Abuja, en kan ik hem de eerst volgende keer dat ik daar ben oppikken en in mijn armen sluiten.
Dit heeft me doen besluiten om het adres van het PO maar te gaan gebruiken als mijn post adres. Lijkt me iets veiliger dan het adres van het ministerie van onderwijs waar ze de post niet ophalen.
Mijn nieuwe post adres is dan nu:
VSO Nigeria
Ingrid de Wit
plot 208 Yakubu Gowon Way
off Herbert Macauly Way
Central Business Distric
Abuja
Nigeria

Dus voor iedereen die de behoefte krijgt me een leuk kaartje te sturen

  • 12 Mei 2011 - 12:53

    Olga:

    hier word ik dan weer blij van, kaartje is onderweg!!!! ;-)

  • 12 Mei 2011 - 17:12

    Wilrien:

    Hoi hoi,

    :-) helemaal super om ander adres te hebben ennuh zal de brievenbus maar in de gaten houden haha. xx

  • 12 Mei 2011 - 19:32

    Willy:

    Ik ga hem testen (boe-hoe).

  • 12 Mei 2011 - 22:23

    Wieteke:

    I love postcards! :D

  • 13 Mei 2011 - 11:48

    Sjef Van Hoof:

    Beste Geotje,

    Leuk dat voor VSO werkt en in Nigeria in het onderwijs aan de slag gaat. De reden dat ik je benader is de volgende. De 10 jarige zoon van een goede collega van mij wil kost wat kost een voetbalshirt van het nationale Nigeriaanse Voetbalelftal. Zijn ouders hebben geprobeerd hem op andere gedachten te brengen maar dat is niet gelukt. Het moet en zal Nigeria zijn. Nu zijn deze shirts in Nederland helaas niet te krijgen (wel Tunesië, Ivoorust, Kameroen) maar geen Nigeria. Ik weet niet of dit soort replica shirts in Nigeria te koop is, maar mocht dat het geval zijn en je zou in de gelegenheid zijn er een te kopen en mee te geven/op te sturen dan zou dat supergaaf zijn voor de jongen. Ik realiseer me dat dit een brutale vraag is. Mochten je desondanks toch mee willen werken, dan zal ik de kosten vooraf vergoeden en naar je overmaken. Ik ben te bereiken via jbwvhoof [at} hotmail.com of via skype: sjef.van.hoof

    Vriendelijke groeten,

    S. van Hoof, Utrecht

  • 10 Juli 2011 - 16:01

    Wieteke:

    Aha... Ik had dit bericht (blijkbaar) al wel gelezen, maar de functie 'opslaan' is aan mijn hoofd voorbij gegaan. Dus hier kon ik je adres ook lezen! Nu meteen maar in mijn agenda gezet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Dit is de verzamelplaats voor verschillende reisverslagen. Het is ooit begonnen met mijn verslagen over Nigeria. Daar heb ik 2 jaar vrijwilligerswerk gedaan. Na alle complimenten over de verhalen van toen heb ik besloten al mijn reizen maar te verslaan via deze mogelijkheid. Veel leesplezier.

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 157696

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 13 September 2016

Een lerende gemeenschap ontwikkelen

11 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Backpackend door Oeganda

09 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

Op visite in Canada

17 Oktober 2010 - 17 Juni 2012

werken als teacher trainer

Landen bezocht: