Nog net niet weg - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu Nog net niet weg - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu

Nog net niet weg

Door: geotje

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

27 September 2010 | Nederland, Zutphen

Nog 3 weken en dan is het zover. Dan vertrek ik voor de komende twee jaar naar het onbekende. Met recht nog steeds het onbekende. Ik weet namelijk nog steeds niet waar ik precies ga wonen. Moet ook eerlijk zijn dat ik me daar ook heel lang niet druk over gemaakt heb.
De eerste weken zullen we een inlandtraining krijgen en die is voor ons volgens mij in Lagos. daarna zal ik verder reizen naar mijn, nu nog onbekende woonplaats.

Nu is er eerst nog ontzettend veel te doen in Nederland. Mijn auto moet weg, visum moet nog verder geregeld worden, huis moet nog netjes opgeleverd worden, nog een feestje geven, spullen uitzoeken om mee te nemen.

Heb al wel veel gehad aan de adviezen die ik van verschillende mensen gekregen heb. Vooral de mensen die al ervaring hebben met het leven en wonen in Afrika. Super. Fijn om zo echte handige bruikbare tips te krijgen.

Het aftellen is nu echt begonnen!!!!

Sorry vrienden dat ik jullie zo toch voor een poosje ga verlaten. kus

• 27 September 2010 - 16:06

Ellen:

Hallo Ingrid,

Je hebt toen al is iets over verteld op het korfbalveld.. Maar ik wil je alvast heel veel succes en plezier wensn in Afrika en met het geven van de lessen daar!

Groetjes,

Ellen

• 27 September 2010 - 17:28

Henk Van Dieten:

wat leuk ingrid om van je te horen
    en wat een lef, past bij volgens mij
    slash in nigeria:en Assane straks in Ivoorkust: gaat goed

• 27 September 2010 - 20:04

Liesbeth:

He Ingrid het komt nu zeker wel dichtbij.
    Wel heel leuk om je straks op deze mannier
    te volgen in Afrika. Succes verder met de voorbereidingen van je reis.
    Groetjes de Witjes uit Ommen

• 28 September 2010 - 08:43

Hoi Ingrid:

Succes in Afrika en tot kou Greatings JF

• 29 September 2010 - 11:50

Wieteke:

Ik zal je missen!!!
    Maar eerst nog een feestje en paar daagjes weg!!!
    Kus!!!