Nog net niet weg - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu Nog net niet weg - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Ingrid Wit - WaarBenJij.nu

Nog net niet weg

Door: geotje

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

27 September 2010 | Nederland, Zutphen

Nog 3 weken en dan is het zover. Dan vertrek ik voor de komende twee jaar naar het onbekende. Met recht nog steeds het onbekende. Ik weet namelijk nog steeds niet waar ik precies ga wonen. Moet ook eerlijk zijn dat ik me daar ook heel lang niet druk over gemaakt heb.
De eerste weken zullen we een inlandtraining krijgen en die is voor ons volgens mij in Lagos. daarna zal ik verder reizen naar mijn, nu nog onbekende woonplaats.

Nu is er eerst nog ontzettend veel te doen in Nederland. Mijn auto moet weg, visum moet nog verder geregeld worden, huis moet nog netjes opgeleverd worden, nog een feestje geven, spullen uitzoeken om mee te nemen.

Heb al wel veel gehad aan de adviezen die ik van verschillende mensen gekregen heb. Vooral de mensen die al ervaring hebben met het leven en wonen in Afrika. Super. Fijn om zo echte handige bruikbare tips te krijgen.

Het aftellen is nu echt begonnen!!!!

Sorry vrienden dat ik jullie zo toch voor een poosje ga verlaten. kus

  • 27 September 2010 - 16:06

    Ellen:

    Hallo Ingrid,

    Je hebt toen al is iets over verteld op het korfbalveld.. Maar ik wil je alvast heel veel succes en plezier wensn in Afrika en met het geven van de lessen daar!

    Groetjes,

    Ellen

  • 27 September 2010 - 17:28

    Henk Van Dieten:

    wat leuk ingrid om van je te horen
    en wat een lef, past bij volgens mij
    slash in nigeria:en Assane straks in Ivoorkust: gaat goed

  • 27 September 2010 - 20:04

    Liesbeth:

    He Ingrid het komt nu zeker wel dichtbij.
    Wel heel leuk om je straks op deze mannier
    te volgen in Afrika. Succes verder met de voorbereidingen van je reis.
    Groetjes de Witjes uit Ommen


  • 28 September 2010 - 08:43

    Hoi Ingrid:

    Succes in Afrika en tot kou Greatings JF

  • 29 September 2010 - 11:50

    Wieteke:

    Ik zal je missen!!!
    Maar eerst nog een feestje en paar daagjes weg!!!
    Kus!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Dit is de verzamelplaats voor verschillende reisverslagen. Het is ooit begonnen met mijn verslagen over Nigeria. Daar heb ik 2 jaar vrijwilligerswerk gedaan. Na alle complimenten over de verhalen van toen heb ik besloten al mijn reizen maar te verslaan via deze mogelijkheid. Veel leesplezier.

Actief sinds 16 Aug. 2010
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 157680

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 13 September 2016

Een lerende gemeenschap ontwikkelen

11 Juli 2015 - 06 Augustus 2015

Backpackend door Oeganda

09 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

Op visite in Canada

17 Oktober 2010 - 17 Juni 2012

werken als teacher trainer

Landen bezocht: